
De multe ori suntem nevoiţi să mai introducem o linie sau mai multe în interiorul tabelului. Cea mai simplã metodã este să selectăm o linie din tabel din zona în care vrem să introducem o nouã informaţie şi fie folosim combinaţia de taste Ctrl + “+” fie efectuãm click dreapta şi alegem din meniul contextual să inserăm o nouã linie.
Pasul 0
Descarcă documentele ajutătoare şi dezarhivează documentul ajutător.
Pasul 1
Vom dori să inserăm o nouă linie deasupra angajatului Ionescu. Pentru a realiza acest lucru selectează toată linia 4 (1).
Din tab-ul Home, apasă pe butonul indicat (2).
Din meniul apărut, alege opţiunea Insert Sheet Rows (3).
Acum deasupra angajatului Ionescu am introdus o nouã linie pe care o vom popula cu noi informaţii (4).
Pasul 2
Putem să inserãm mai multe linii simultan.Spre exemplu, vrem să inserãm 3 linii deasupra liniei 2.
Pentru a face acest lucru, am selectat cele 3 linii care vor apărea dedesubt (1).
După ce am dat click dreapta pe liniile selectate, din meniul contextual alege opţiunea Insert (2).
Acum am reuşit să introducem mai multe linii în cadrul tabelului (3).
Combinatiile astea de butoane vad ca sunt detul de putin cunoscute. Multumesc.
Asta pentru ca putin folosesc functia de help. Acolo sunt scrise toate.
Combinatia Ctrl + “+” merge si la inserarea mai multor linii? Nu am instalat Excel, asa ca nu pot sa probez.
Daria: Va rugam sa adresati intrebarile dumneavoastra referitoare la aplicatiile care compun suita Microsoft Office pe site-ul comunitatii utilizatorilor Microsoft Office din Romania: http://www.itlearning.ro/forum