Cum să Ștergi Spațiile Inutile dintr -un Document Word.

Îți voi arăta o metodă simplă prin care poți elimina spațiile inutile din documentele Word.
Mai întâi, verifică dacă ai spații în plus mergând la Home,
în secțiunea Paragraph, apoi apeși acest buton.
După ce îl apeși, punctele de pe ecran îți vor indica spațierea dintre cuvinte.
Pentru a le elimina pe cele inutile, te întorci la Home.
De acolo, selectezi Editing.
Dai Click pe Replace.
În căsuța din dreptul Find What vei tasta 2 spații.
În căsuța din dreptul Replace with vei tasta un singur spațiu.
Practic i-am spus Word-ului ca din două spații să rămână unul singur.
La final, selectează că le înlocuiești pe toate și ok.
Dat fiind că în unele locuri sunt mai mult de două spații,
va trebui să apeși de mai multe ori butonul Replace All pentru înlocuire.
Poți verifica din nou câte spații ai.
Se vede diferența. Acum arată curățat documentul.
For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
I Accept