Cum să-ți Grupezi Diapozitivele în PowerPoint cu Ajutorul Secțiunilor

Știai că îți poți organiza prezentarea PowerPoint in secțiuni pentru a-ți fi mai ușor să găsești un anumit diapozitiv?

Mai întâi trebuie să mergi unde sunt afișate diapozitivele , apoi dă-i click dreapta și selectează adăugare secțiune

Atenție! Cursorul trebuie să fie poziționat unde vrem să înceapă secțiunea.

Voi crea trei capitole, adică trei secțiuni prezentării mele. Prima secțiune o voi denumi INTRO, unde va fi primele mele trei diapozitive. Cea de-a doua secțiune se va numi SFARSIT, unde voi adăuga ultimele trei diapozitive. Și cea de-a treia secțiune se va denumi PRINCIPAL unde va fi restul conținutului. Ca să ascunzi o anumită secțiune trebuie să dai click pe denumirea secțiunii.

Iată acum cât de ușor ti-ai organizat prezentarea in capitole.

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
I Accept

DESCĂRCAȚI FIȘIERUL DE LUCRU

Abonați-vă GRATUIT la Newsletter-ul Dr.Excel și puteți apoi descărca fișierul cu exemplele din acest articol.

AVEȚI ÎNTREBĂRI TEHNICE EXCEL, VBA, SQL, BI?

intrebari

Alăturați-vă celor 12.000 de membri ai Comunității Dr.Excel!