Cum să-ți Grupezi Diapozitivele în PowerPoint cu Ajutorul Secțiunilor
Știai că îți poți organiza prezentarea PowerPoint in secțiuni pentru a-ți fi mai ușor să găsești un anumit diapozitiv?
Mai întâi trebuie să mergi unde sunt afișate diapozitivele , apoi dă-i click dreapta și selectează adăugare secțiune
Atenție! Cursorul trebuie să fie poziționat unde vrem să înceapă secțiunea.
Voi crea trei capitole, adică trei secțiuni prezentării mele. Prima secțiune o voi denumi INTRO, unde va fi primele mele trei diapozitive. Cea de-a doua secțiune se va numi SFARSIT, unde voi adăuga ultimele trei diapozitive. Și cea de-a treia secțiune se va denumi PRINCIPAL unde va fi restul conținutului. Ca să ascunzi o anumită secțiune trebuie să dai click pe denumirea secțiunii.
Iată acum cât de ușor ti-ai organizat prezentarea in capitole.
For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
I Accept