Toate articolele
Cum Poți să Redimensionezi Automat Liniile și Coloanele din Excel Folosind Tastatura
Cum Poți să Redimensionezi Automat Liniile și Coloanele din Excel Folosind Tastatura Și tu aranjezi in Excel lățimea și înălțimea celulelor manual? Nu ești singurul, majoritatea utilizatorilor Excel fac asta. Hai să îți arăt un mod simplu de aranjare cu ajutorul unor combinații de taste. Selectez întreg tabelul prin comanda CONTROL cu A. Tastez ALT, plus H, plus O, plus I, pentru a aranja lățimea, pe urmă tastez comanda ALT, plus H, plus O, plus A, pentru a uniformiza [...]
Cum Schimbi tipul Literelor în Excel folosind Funcțiile Proper, Upper și Lower
Cum Schimbi tipul Literelor în Excel folosind Funcțiile Proper, Upper și Lower În această lecție îți fac cunoștință cu trei funcții importante pe care tu ar trebui să le ți minte ori de câte ori folosești foile de lucru Excel. Am aici o listă cu nume în coloana A iar în coloana B vreau să transcriu aceste nume în trei moduri diferite. Evident că voi folosi trei funcții text diferite pentru a face asta. Prima funcție este PROPER care [...]
Cum Poți să Afli în Excel în ce zi a Săptămânii a Picat o Dată Calendaristică folosind Funcția TEXT
Cum Poți să Afli în Excel în ce zi a Săptămânii a Picat o Dată Calendaristică folosind Funcția TEXT Știai ca Excel știe sa-ti arate in ce zi a săptămânii a picat o data calendaristica? Tastez formula, egal ,TEXT, paranteză și selectez celula ce conține data calendaristica pentru care doresc sa aflu in ce zi a săptămânii a picat, apoi scriu de patru ori litera D intre ghilimele și închid formula apăsând tasta Enter. Textul zile este afișat în [...]
Cum Poți să Completezi cu Date mai Multe Foi Simultan în Excel
Cum Poți să Completezi cu Date mai Multe Foi Simultan în Excel Iată-ne la o lecție nouă, de această dată iți arat cat de simplu se înserează date simultan în mai multe foi de lucru Excel. Poți introduce aceleași date în mai multe foi de lucru fără a le scrie din nou sau a le copia. Majoritatea utilizatorilor de Excel tastează textul într-o foaie de lucru, apoi îl copiază si in celelalte, însă dacă au multe foi acest procedeu [...]
Cum să Repari Numele Oamenilor Scrise Dezordonat în Excel Folosind Funcțiile Proper și Trim
Cum să Repari Numele Oamenilor Scrise Dezordonat în Excel Folosind Funcțiile Proper și Trim Cum as putea sa fac sa arate bine aceste nume de oameni in Excel? În această foaie de lucru am o listă cu diferite nume scrise neuniform. Vreau sa fac in așa fel încât numele acestor oameni sa apară scrise cu prima litera majuscula iar restul minuscule, in plus nu vreau sa apară mai mult de un spațiu intre nume si prenume Tastez formula PROPER [...]
Cum să Redimensionezi Automat Coloanele din Excel folosind Tastatura
Cum să Redimensionezi Automat Coloanele din Excel folosind Tastatura Majoritatea utilizatorilor nu știu să folosească scurtăturile de tastatură pentru a-și ușura lucrul în Excel. Iți prezint o combinație de taste care redimensionează automat toate coloanele dintr-un tabel. Scurtătura din taste este ALT+O+C+A Vei observa că imediat Excel va aranja tabelul pentru tine. Poți folosi ori de câte ori este nevoie această combinație de taste pentru a-ți aranja fiecare coloană în foaia de lucru. Pronunța după mine OCA, nu pe [...]
Cum Poți să Generezi 1.000 de Numere în Excel
Cum Poți să Generezi 1.000 de Numere în Excel Te-ai întrebat vreodată cum poți in Excel sa faci o listă foarte lungă care sa fie pre numerotata? Adică un soi de coloana de tip Număr Curent care sa aibă deja numerele alocate. Mai întâi o sa selectez in avans mii de celule de pe coloana B folosind aceasta căsuța mica de text de aici de sus. Apoi scriu funcția ROW care o sa-mi returneze numărul rândului fizic începând cu [...]
Cum poți să Adaugi Automat Data și Ora Curentă în Excel folosind Tastatura
Cum poți să Adaugi Automat Data și Ora Curentă în Excel folosind Tastatura Azi am pregătit un bonus pentru tine in Excel! Probabil că atunci când adaugi data și ora în foaia de lucru Excel scrii una câte una numerele de la ore, minute, zile, luni si ani. Ei bine, nu trebuie să adaugi manual aceste numere în foaia de lucru Excel, pentru că există scurtături de la tastatură pentru așa ceva. Fii atent aici: pentru a [...]
Cum Poți să pui Chenare Celulelor din Excel folosind Scurtăturile din Taste
Cum Poți să pui Chenare Celulelor din Excel folosind Scurtăturile din Taste Afla acum ceea ce știu doar 1% dintre utilizatorii Excel . 99% dintre Useri atunci când doresc sa încadreze cu un chenar celulele dorite apasă click dreapta și aleg tipul de bordură dorit sau merg sus in ribbon-ul HOME pentru a alege opțiunea dorita de încadrare. Iată doua scurtături din taste pe care le poți folosi cu viteza sunetului! Selectez celulele dorite și tastez comanda: CONTROL ,SHIFT [...]
Cum Poți să Activezi Instrumentul de Filtrare din Excel Folosind Tastatura
Cum Poți să Activezi Instrumentul de Filtrare din Excel Folosind Tastatura Am văzut ca majoritatea persoanelor intra in modul filtrare din Excel alegând opțiunea respectiva din panglica DATA. NU așa!! Iți arăt o comandă rapidă pentru a activa filtrul sau pentru a-l elimina. Selectez o celulă oarecare din tabel, iar apoi tastez CONTROL SHIFT cu litera L. Încă o data CTRL cu SHIFT cu L si am ieșit din modul filtrare. Ce poate fi mai simplu de atât? [...]